Door de samenwerking met ElectronicPartner is de winkel nu onderdeel van de EP:Formule, wat betekent dat klanten een breder en gevarieerder aanbod van merken kunnen verwachten. Deze verbouwing en uitbreiding sluit aan bij de ambities van EP:Apollo om het winkelaanbod verder te versterken en in te spelen op de wensen van haar klanten.
Voor de klanten verandert er niets: het blijft dezelfde betrouwbare winkel met goede service en een glimlach. “Deze opening is een belangrijk moment voor ons,” zegt Patrick van Tent, directeur van ElectronicPartner Nederland. “We zijn trots op de uitbreiding van ons netwerk en op het succes van ons EP:Shopconcept. Ondanks de uitdagingen die we als winkelstraat in het algemeen zien, blijven wij groeien. Dat komt doordat wij geloven in de kracht van lokaal ondernemerschap, persoonlijke service en het bieden van een klantgerichte ervaring.”
De afgelopen maanden heeft ElectronicPartner Nederland meerdere nieuwe winkels geopend, waaronder EP:Wim vd Broek en EP:Ommeland. Als franchiseorganisatie zijn ze er trots op lokale ondernemers te ondersteunen in hun succes. Door samen te werken met de franchisenemers, biedt de organisatie zowel winkelbezoekers als ondernemers de mogelijkheid om te profiteren van een sterke collectieve kracht, zonder de persoonlijke benadering van een zelfstandige winkel te verliezen.
Over ElectronicPartner Nederland B.V.
ElectronicPartner Nederland B.V. is de partner voor bijna 350 ondernemers die geloven in synergie tussen gezamenlijke en lokale kennis en ervaring. ElectronicPartner ondersteunt zelfstandige ondernemers die zich bezighouden met de verkoop van producten binnen de markt van consumenten- en huishoudelektronica. Doordat ElectronicPartner markt-, retailen praktijkkennis bij elkaar brengt, kunnen ondernemers zich maximaal concentreren op hun eigen marktbewerking en klantinteractie. EP: is dé marketingformule van ElectronicPartner. Met ruim 75 vestigingen en een herkenbaar winkelbeeld een formule die haar kracht heeft bewezen. De formule is sterk en ambitieus en heeft een uitstekende propositie voor goed afgebakende marktgebieden en biedt de ondernemer juist ook vrijheid om te doen waar deze het beste in is: klanten tevreden stellen.