NEDERLAND - Vanaf vandaag gaat de donatiecampagne van Fonds Gehandicaptensport van start met het thema: 'We zijn niet beperkt, we worden beperkt'. Hierbij draait het om eerlijkheid in de sport.
Verhogen sportparticipatie Met de lancering van deze opvallende en krachtige donatiecampagne wil Fonds Gehandicaptensport laten zien dat sport voor iedereen toegankelijk moet zijn. En dat de uitgangspunten aan de start voor iedere sporter gelijk moeten zijn. Om dát te kunnen realiseren en daarmee de sportparticipatie voor mensen met een beperking te verhogen is het doel van deze campagne om zoveel mogelijk donaties op te halen. Zodat sport voor iedereen eerlijk wordt. Het verhaal van Dianne Dianne Vugts is één van de vier sporters uit deze campagne die al geruime tijd de strijd aan gaat met haar zorgverzekeraar.
"Ik ben helemaal gek op hardlopen, ook al mis ik mijn linker onderbeen. Maar die amputatie zie ik niet als mijn beperking. Mijn beperking is dat ik geen hardloopprothese vergoed krijg van de zorgverzekeraar. En ik niet kan rennen zonder...", aldus Dianne. Krachtige samenwerking Creative agency TBWANEBOKO heeft in de afgelopen maanden deze opvallende en krachtige campagne voor Fonds Gehandicaptensport gemaakt. Samen met mediabureau dentsu Benelux, productiehuis CZAR Amsterdam (regissuer Philip de longh), animatiebureau Ambassadors, Sonic Branding bureau Amp en fotografenduo Chris en Marjan, hebben ze afgelopen januari de handen ineengeslagen om voor Fonds Gehandicaptensport een donatiecampagne te ontwikkelen. Een unieke samenwerking, waarbij alle partijen belangeloos hun creativiteit, expertise en contacten in medialand inzetten om Fonds Gehandicaptensport beter op de kaart te zetten en zo de sportparticipatie voor mensen met een beperking te verhogen. Vanaf 1 juni 2022 zal de campagne 'We zijn niet beperkt, we worden beperkt' en de bijbehorende offline en online uitingen zichtbaar zijn voor het Nederlandse publiek. Op de buitenkant van de Ziggo Dome, via televisie, online, social, print en out-of-home met dank aan de betrokken mediapartners. TV Commercial: https://youtu.be/_YD2kTw62Co |